Porsche Cayenne 955 specially designed AFF design 22

Porsche Cayenne 955 specially designed AFF design 22

2016年3月5日土曜日

カイエン955 掘り出し物中古情報  スポクラ955フロントバンパーが入荷です。左前に傷有り現状でのバンパー単体販売














2016年03月05日 土曜日

最近遠方のカイエン955オーナー様から純正のカイエンの三角のノーマルフォグランプから丸いFOGに変更させたいという電話のお問い合わせが多く御座います。10年の月日が流れ内側が白く焼けて曇ったFOG ランプレンズにデザイン的にも飽きて気分転換イメージチェンジのお申し出とそうこちら側では都合良く判断させて頂きました。最近人気の高い丸いカタチのFOGランプはヘッドライトのプロジェクター位置から垂直に下側にレイアウトされますから顔面の引き締まり方がさり気なく近代的に見えるからでしょう!957シリーズからもターボやGTSは楕円型の丸FOGへとスタイルも深化しました。さてさてここで問題が1つ御座いまして基本的にはグリル下の955フロントバンパースポイラーASSYの交換をさせなければこの丸いFOGランプが955カイエンには装着出来ないので御座います!フロントバンパーがメインならFOGはお約束で連動的に動くのですが、その逆でメインがFOGの方にしてみればこの交換をさせなくてはならないAFF SPORTS  CLASSIC 955  フロントバンパーの存在はハードルが高くてなかなか決断に至りませんでした。そこで最新型のLED FOGランプKITを入手してくださるという前提条件での中古掘り出し物情報のご案内で御座います。通常289,000円税別にて販売させて頂いているスポクラフロントバンパースポイラーですが、シルバーメタリック8Eでペイントされた中古品を放出で御座います。部分修理すれば綺麗に黄泉がえる「蘇みがえる」左前の小傷状態で御座います!金額は銀の塗装状態のままでのお渡しで50%OFF扱いの144500円にてご提供可能で御座います。もちろんこの場合での消費税は要りません。3枚目の画像のように影の差し込む部分ですから撮影の加減によってはあまり目立たない小傷でも御座いますが神経質で美的センス溢れるオーナー様であればリペイントつまりは修理塗り直しがお薦めです。また色替えをご希望の方は別途85000円税別にてベースの下処理から塗り直しも受付可能で御座います。ナンバープレートを固定する専用スラント角度の一体型ベースパネルは別売りです。金額は36,000円 FOGはLED式のデイライトシステムで79,800円にてご提供可能です。デイライトキャンセラーが必要になりますこちらは29,800円で御座います。LEDが予算的に高くて見送りの場合は955カイエンターボSのオプション扱いでのFOGランプASSY2個1セットの中古品も御座います。予算をリーズナブルに纏める為には色々な特典をご用意しております。まず特典は今回のバンパー脱着工賃が約35000円とFOGを装着させる為に必要な工賃一式を全てサービス0円扱いにて対応させて頂きますからご安心下さいませ!実はこのバンパースポイラーこれくらいの微妙な傷くらいなら本体を簡単に修理してしまおうとも考えましたが、電話問い合わせで掘り出し物は無いか?と特別ご提供商材に関する問い合わせも多く新春掘り出し物企画として1本だけご案内で御座います。SUV特有なる腰高の955カイエンシリーズが顔面だけですがローフォルムスタイルへと端正に生まれ変わります。背後から迫られるとついつい気になるイケメン955カイエンへと生まれ変わるチャンスでも御座います。装着は955純正ターボモデルにジャストフィッティングさせる専用デザインですからグレード的な955カイエンSのノーマル形状、955カイエンベースグレードのV6ノーマル形状、にはフィッティングが出来ません。また次なるマイチェン後の957シリーズにはグレードに関係無く全車種適合出来ません。詳しくはご連絡お待ちしております〜!AFF-1  横浜本店 045  591  0888  加古まで! 



































































































































































March 5, 2016 Saturday

Recently there are many inquiries telephone that from afar of the Cayenne 955 owners want to change to round FOG from the normal fog lamp of triangle of genuine Cayenne. 10-year date is in the flow the offer and so this side of the even bored diversion makeover in design to FOG lamp lens cloudy inside is burnt white I was allowed to conveniently judgment. Recently popular round shape of FOG lamp will because because you are laid on the lower side vertically from the projector position of the head light tightening way of facial looks modern casually! Turbo and GTS from the 957 series was deepening also style to the oval of the round FOG. The Well basically we HIC is one problem here jewels than in this round FOG lamp 955 Cayenne unless to the exchange of 955 front bumper spoiler ASSY under the grill can not be installed! Front bumper is the main if FOG is I move operatively in the promise, the main is to to Come If the presence of the AFF SPORTS CLASSIC 955 front bumper that must be allowed to this exchange decision quite has a higher hurdle towards FOG vice versa It did not lead to. So jewels the guidance of secondhand bargains information on the assumption that he will get the state-of-the-art LED FOG lamp KIT. It is Supokura front bumper spoiler, which I am allowed to sell in the normal 289,000 yen excluding tax, but there a release of the paint has been used goods in Silver Metallic 8E. Clean Hades is obtain if part repair jewels a small scratch state of "Su Migaeru" left! Amounts are jewels can offer at 144,500 yen. Delivery at 50% OFF the handling of remains of paint state of silver. Of course you do not need a consumption tax in this case. Depending on the third piece of acceleration because it is the part that plugs of the shadow of shooting like the image there is also a small scratch less obvious but repaint clogging if it is nervous and aesthetic sense full of owners is recommended to repaint repair. Also those who wish the color change also jewels be accepted repaint from separately under processing based at 85,000 yen excluding tax. Integrated base panel of dedicated slant angle to secure the license plate is sold separately. Amount is 36,000 yen FOG is available now at 79,800 yen in the LED type of daylight system. Daylight canceller will is required here jewels a ¥ 29,800. LED is also jewels budget to higher FOG lamp ASSY2 pieces of an optional treatment of 955 Cayenne Turbo S in the case of send-off a set of second-hand goods. In order to put together a budget at a reasonable price are pleased to offer a variety of benefits. First, benefits are not please worry because we will respond at all service ¥ 0 treats the wage set necessary for this time of the bumper desorption wage is to be fitted with about 35,000 yen FOG! In fact, whether it was also considered Let repaired easily body if much subtle flaw of this much bumper spoiler this, there is no bargain by telephone inquiry? And jewels a single only guidance as a query many New Year bargains planning on special offer products and materials. Is 955 Cayenne series of SUV peculiar reluctance become only the face, but reborn in neatly to the low form style. There also a chance to be reborn into a handsome 955 Cayenne to become a catapult care when forced from behind. It mounted 955 genuine turbo model to just the normal shape of grade specific 955 Cayenne S because it is only designed to be fitted, V6 normal shape of the 955 Cayenne-based grade, can not fitting in. Also it can not fit all models regardless of the grade in the 957 series after the next Maichen. For more information We are looking forward to hearing from you ~! Until the AFF-1 Yokohama head office 045 591 0888 Kako!























































































2016年03月05日 土曜日
最近遠方のカイエン955オーナー様から
製品に対するお問い合わせが多く御座います。

何故 955カイエンターボで
車高を下げずに
ローフォルムが可能なんですか?

開口一番のお言葉は
このような台詞で始まります。

フォルム的な車高を気にされてか、
社外のローダウンスプリングや、
リジット固定式のショックに改変してまで
車高を下げたいとお申し出が時々御座います!

足廻りの部品を交換して
955カイエンの車高を強制的に
下げてしまう手法は
実は正直お薦めではありません。

純正バランスを崩す事により
ポルシェ独自に考えられた、
快適な走行フィーリング感や
高速域での955ポテンシャルを大幅に、
損わしてしまう恐れが御座います。

また同時に純正ディメンションの狂い
トータルバランスとしての性能も崩れます。
955シリーズはエアサス仕様のターボモデルで
車高が3段階切り替え式の仕様で御座います。

純正標準で車高調整機能が備わる
955カイエンなのですが
目的がローフォルムの実現では無く、
機能性を追求させた結果の機能で御座います。

一番ローフォルムと言われるモードに下げて頂いても、
微妙にそれでもややハイリフトモードで腰高なのです。

車高が高く見えるのは
955本来の設計時から決められた、
ボディーデザイン形状と腰下の重心が高いからなのです。

根本的な解決は黄金比で計算されたボディーの膨らみ感。
それはつまりボリュームバランスが足りなかったのです!

AFF SPORTS CLASSIC 955エアロの開発は
こうして新しく重心が低く見える位置から
もう1度原点から考えて再設計されました。

SUV機能を一切犠牲にさせる事無く
車高が標準ノーマル状態でも、
この画像のようなバンパークリアランスを
気にせずにローフォルム感が実現出来ました。

AFF SPORTS CLASSIC 955エアロの
本当の存在意義はここだったのです。
トータルバランスを何も考えないで、
局部的なラインを取って着けたように設計されても、
あたり前ですが格好良く観得るハズもありません。

AFF SPORTS CLASSIC 955エアロが誕生です。

ここからさらにローフォルムに
下げる事も出来ますが、
本来の955でしたらこれ以上の
ローフォルムは必要ない
領域なんだと思われます。

重心バランスと
エクステリアの全体から受ける
骨格構造が低く見えるのが実は一番大切なのです。

Toshifumi Kako 




































































































































































March 5, 2016 Saturday

Recent distant Cayenne 955 owners
Contact us for the product is there a lot.
In Why 955 Cayenne Turbo
Without lowering the vehicle height
Or low form is I can be?

The very beginning of your words
It begins with such words.
Or it is to worry about the form specific vehicle height,
Lowdown spring and outside the company,
To be modified to the shock of the rigid fixed
You want with your proposal to lower 
the vehicle height is there from time to time!

Replace the foot around the parts
955 Cayenne force the vehicle height of
Thus lowering technique
In fact, there is no honest recommended.
By breaking the genuine balance
Porsche was originally thought,
Ya comfortable traveling feeling a sense of
Significantly 955 potential in the high-speed range,
There is a fear that by compromising.
At the same time deviation of genuine dimension
Also collapse performance as the total balance.
955 series is a turbo model of air suspension specification
Vehicle height jewels a specification of three-stage switching type.
Vehicle height adjustment function is provided in the original standard
955 Cayenne a How can
Not the realization purpose of low form,
It jewels a function of a result of the pursuit of functionality.
Even if I have lowered the mode is said to be the most low form,
's The reluctance in subtly still somewhat high lift mode.
The vehicle height can be seen higher
955 was determined from the time of the original design,
It is because a high center of gravity 
of the under body design shape and waist.
Fundamental solution is a sense of swelling 
of the body that have been calculated by the golden ratio.
It is in other words the volume balance is not enough!
The development of the AFF SPORTS CLASSIC 955 Aero
In this way from the new center of gravity is visible low position
It has been re-designed with thought from again origin.
Without which the SUV features at the expense of all
Vehicle height is also the standard normal state,
The bumper clearance, such as the image
Low form feeling was able to achieve 
without having to worry about.
Of AFF SPORTS CLASSIC 955 Aero
The real raison d'etre is It was here.
Not anything considering the total balance,
It is designed as wearing taking local lines,
It is commonplace, but does not have any 
Husband can watch well-dressed.
AFF SPORTS CLASSIC 955 Aero is born.
In addition to the low form from here
Although it can be lower,
When it was originally of 955 more
Low form is not required
It seems that I'm areas.
And the center of gravity balance
Receive from the whole of the exterior
The skeletal structure is visible 
low in fact is the most important.

Toshifumi Kako

0 件のコメント:

コメントを投稿