Porsche Cayenne 955 specially designed AFF design 22

Porsche Cayenne 955 specially designed AFF design 22

2016年3月2日水曜日

Silver right handle Cayenne 955 fumigation of Mr Komatsu 小松さんの燻し銀右ハンドルカイエン955  1ナンバー構造変更車検と今後の課題。













小松さんの燻し銀ポルシェ
右ハンドルカイエン955がまた少し深化しました。

今回はEX 955 オールステンレス
エキゾーストマフラーをこの燻し銀の955へと装着させました。
それから美しすぎる瞳と呼ばれる定番の黒木瞳仕様カスタム。
955ヘッドライトレンズの表面加工
ブラックスモーク化とインナーブラックの併せ技を施しました。

お約束のアルミ 
AFF  SPORTS  CLASSIC  FORGED  22  
鍛造 5本スポークブラックアルミを
燻し銀ボディーへと装着。

エクステリアは AFF  SPORTS  CLASSIC 
フルエアロを装着と ここまで凝れば、
後はポルシェカイエン 955の世界では 
2番目のお約束としては正常進化論としての大口径ローターと、
PCCB風のイエローキャリパーへの深化くらいです。
サイズに見合った大型ブレーキシステムの装着で御座います!

今のところはブレンボ純正ターボの
通称 赤キャリと呼ばれる
6ポッドの純正標準キャリパーと、
これまた18インチ時代ではお約束の
350mmのローターが現状では装着されております。

隙間とクリアランスがアルミホイールが、
18インチ20インチ時代では
それなりに我慢が出来ていたのですが、
最高級22インチサイズの鍛造ホイールを
装着させてしまうとこれまた話しは別なのです。

この日、AFF-1では、
あの三浦さんの大きな大きなPCCBカスタムされた
強化ブレーキシステムを小松さんは偶然にも観てしまったのです。

小松代表はクルマに対しての愛情表現と拘りは、
それはもう半端では御座いません!

よし!近いうちに、その大きな
黄色いPCCBポルシェと呼ばれるような
ブレーキシステムを前後左右一緒に
イメージチェンジで俺のカイエンにも行ってみょうか〜!
と非常に前向きで、男らしく嬉しい、
955 カスタムモディファイ計画についての、
プランと建設的な方向性についてのお言葉を頂きました。

モチロン都合良く今すぐにとは行かないけれど、
鍛造アルミがこれだけ大きな22インチサイズなら、
ブレーキはバランス良く比例させながら大きくさせてみたいね〜!
と男の熱い拘りなので御座います!

今後の小松代表のスペシャルマシンの深化にご期待下さいませ〜!


Toshifumi  Kako  






















































































































































































































































































































































































Mr  Komatsu fumigation silver
Right handle Cayenne 955 was a little deepening.

EX 955 stainless steel
The exhaust muffler was not attached.
It called Hitomi Kuroki specification
Subjected to the black smoke of the head light lens!
AFF SPORTS CLASSIC FORGED 22
Fitted with a forged 5-spoke black aluminum.

AFF SPORTS CLASSIC
If this and so far mounted full aero,
After 955 of the world
And a large-diameter rotor of promise
PCCB wind yellow
Jewels in the installation of the large brake system!
It called Brembo genuine turbo red carry
And the genuine standard caliper of 6 pod,
Of promise is this also 18 inches era
Rotor of 350mm is we have at present is attached.

Mr  Komatsu  representative is the insistence of the car is
It There is no longer odd!
Alright! In the near future, the size of it
Such as those referred to as the yellow PCCB Porsche
To the left and right together before and after the brake system
~ Funny or carried out in the makeover!
And a very forward-looking, like a man happy,
About 955 custom modify plan,
I received your words about the plant direction.

But of course not right now to go and,
If aluminum is only this big size 22,
I like to brake is well-balanced to a large ~!
Hot insistence, such of the jewels and the man with the!


Toshifumi Kako








0 件のコメント:

コメントを投稿