Ultimate Porsche wagon
955 Cayenne Turbo
charm. Is a continuation vehicle
inspection procedures of the 5
One Number Sport Transportation Track 955
K - Hidani white Porsche 955
1 number structure change.
ポルシェのある生活
こんなフレーズを耳にするとどんなイメージに思われるでしょうか?
1ナンバー構造変更で新しい可能性に対しての長期的なプランが御座います!
955と呼ばれるポルシェを私生活でさり気なく維持させながら、
経済的なコスト面を徹底的に切り詰めるという1つの考え方なので御座います。
部谷さんは955は実は2台目になります。
ポルシェカイエンSのノンターボNAエンジン340馬力から、
カイエンターボ450馬力につい最近新しく乗り換えました。
955カイエンターボを入手されて
構造変更で1ナンバー登録で維持されております。
2016年03月01日は継続車検でお預かりさせて頂きました。
嬉しい事にAFFの955スポクラフルコンプリートのカイエンターボで、
アルミはお約束の鍛造22インチが装着されております。
実は製品開発段階からこの22インチアルミの受注オーダーを、
既に製品納入前から入れてくれておりました。
Toshifumi Kako
廣川氏の考えるカイエンターボ955論
「955 カイエンターボがほしい」
ここで掲載する写真のカイエンターボは、
私が先日横浜にて撮影した写真です。
構図にしても、被写体の大きさにしても
自分の中ではとても気に入っている写真です。
西尾さんに見られたら笑われるかもしれませんが、
素人の私にはお気に入りの写真です。
facebookに掲載して以来、
今でもこの写真には「いいね」を頂戴します。
そうすると、自然とこの写真を見ることが多くなるのです。
ブラックボディの初期型955カイエンターボに
AFFのエアロをフルセットで装着し、
同じくAFFのオリジナルホィールを履かせた
このスタイルがたまらなくお気に入りなんです。
正直、いろんな人々に
初期型955カイエンターボを
オススメしようとしているのですが、
私がどうも本当に乗りたいようです。
こんなに素晴らしい車はありません。
私が初期型をお気に入りなのは、
初期型が一番往年のポルシェらしい
カエル顔をしているからです。
最近のポルシェの顔は
スマートなすっきりした顔ですが、
私のイメージするポルシェは930や
964など思いっきりカエル顔したモデルなのです。
ですから、初期型が好きですし、
そのカエル顔した初期型カイエンターボを
スゴク精悍なスタイルに
変身させているのがたまりません。
ヘッドライトの形状とボンネット
すぐ下のグリル、
左右と真ん中に大きく開いたグリル、
エアロに装着されたフォグランプの丸。
これらが実にうまく配置されているのがたまりません。
私は所有台数の問題があり、
ここを無理やりにでも
解決させるつもりですが、
現状で家族のために何か車を
お探しの方は本当に羨ましいです。
私は少し距離の伸びた個体をお買い得価格で購入して、
エアロとホイールをつけて、
写真そっくりにした955カイエンターボに乗りたいです。
もう明日にでも注文しそうです?
(馬鹿ですね〜)
文章 廣川 俊憲
"Cayenne Turbo want"
Cayenne Turbo photos to be posted
here is a picture that I've taken
the other day in Yokohama.
Also in the composition, it is a picture
that I really like is in also in the size
of the subject of their own.
It might be laughed at when you are seen
in Nishio's, but it is a favorite of the photo to my amateur.
Since then posted on the facebook,
even now in this photo will be charged a "Like".
Then, it made often see this picture with nature.
In early type 955 Cayenne Turbo black body
aero of AFF wearing a full set, this style it is irresistibly
favorites was also not wearing the original wheel of the AFF.
Honest, many people early type cayenne
I turbo trying to recommend to, it seems
I want very much really ride.
There is no such a wonderful car.
I favorite Nanoha the early type, because
the initial type is the most classic
of the Porsche seems frog face.
Recent Porsche of the face is a smart clean face,
but the Porsche that my image is the model
that was Omoikkiri frog face, such as 930 or 964.
So, I like the initial type to, does not accumulate
that is made to transform the initial type Cayenne Turbo
was the frog face to very fearless style.
Headlight shape and hood just below the grill,
grill wide open to the left and right and middle,
round of the mounted fog lamp to Aero.
These irresistible that are really well-placed.
I have a problem of ownership number,
here the force in any time is going to be resolved,
those looking for something car
for the family in the current situation is really enviable.
I purchased a little stretched individual
distance at bargain prices, with the aero and
the wheel, I want to ride in its entirety to the Cayenne Turbo Photos.
It is likely to order even to the other tomorrow? (It is a fool ~)
Toshinori Hirokawa
Life with Porsche
What seems to any image and hear this phrase?
Long-term plan is there with respect to new possibilities in 1 number structure change!
Porsche called 955 while casually to be maintained in private life,
Jewels than a one idea thoroughly truncate the economic cost.
Mr. K-Hidani 955 is actually will be two eyes.
From non-turbo NA engine 340 horsepower Porsche Cayenne S,
It was recently transfer to new Cayenne Turbo 450 hp.
955 Cayenne Turbo is available
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