Porsche Cayenne 955 specially designed AFF design 22

Porsche Cayenne 955 specially designed AFF design 22

2016年4月10日日曜日

リアエンブレムの意味は 955 カイエンのターボルックでベースはSで御座います。雨の日のカイエンS


2003 will be date of purchase the S Cayenne Karekore 13 years has elapsed.
Cayenne is not maybe there is a charm of the design, such as going in love, let alone get bored beautifully even just looking! Will also be folded many people not such become thinking people and also do so by the people of course. Early type Cayenne 955 might be the exterior that oozes Porsche likeness in design! This white Cayenne Our generation car that is, jewels a rental car! Mileage is jewels at about 150,000 kilometers. Exterior jewels by custom to the familiar turbo S 521 horsepower specifications in the highest grade! At the time 521-horsepower turbo S vehicle price was 18.5 million yen It was above sales amount of money than the 957 Turbo S. If the sum because it was only at 1.48 million yen consumption tax was 19.98 million yen worth of the car. Nanchatte these the Cayenne S used to base it seems whether to be fun try to make the Turbo S in the parody. Does Mase IKE main car called important important private cars to 955 custom of loaner level is lost the sense. Bright hope jewels only of that should go to enhance the sense of own way little by little over a slow time! 04 May 07 days of 2016 is the receipts to the meeting as Minato Mirai's and Tamura. Jewels error repair of AT shift timing.






2003年にカイエンのSを購入し 
かれこれ13年の月日が経過した事になります。
カイエンはぼんやりと眺めているだけでも美しく
飽きるどころか逆にドンドン惚れ込んで行くような
本質的なデザインの魅力があるのかも知れません!

モチロン人によりそのような考えになる人と、
またそうでない方も反面数多くおられます。
腐ってもポルシェという言葉が、
価値観を良い意味で麻痺させてくれます。

年数が経過して金額もリーズナブルになりました。
コストパフォーマンスに優れ射程距離内で人気があるのは
NAエンジンV8  4500ccのカイエンSモデルかも知れません!
腐ってもポルシェを適度に生返らせ、
自分好みのスタイルへと仕上げて行く楽しさ!
クルマを根本的に飽きさせない努力の醍醐味は、
手に入れたそのままのコンディション。
つまりは純正吊るし状態で、
いつまでも維持させない事なので御座います!

初期型カイエン955はデザイン的にも
ポルシェらしさが滲み出る
エクステリアなのかも知れません!
この白いカイエンは弊社の代車です。
つまりは用途はマイカーでは無くレンタカーなので御座います!
現在走行距離は約15万キロくらいで御座います。

エクステリアは最上級グレードでお馴染みのターボS 
521馬力仕様へとなんちゃってカスタムさせて御座います!
当時車両価格が1850万円だったターボS の521馬力は
実はこの数年後に発売された後期の957ターボSより
販売金額が遥かに上だったのです。

消費税だけで148万円でしたから
合算すれば1998万円相当のクルマでした。
中古のカイエンSをベースに
こうしたなんちゃってターボSを
パロディーで作ってみるのも楽しいかと思われます。

代車レベルの955カスタムに大切な大切な
マイカーと呼ばれる愛しのメインカーが
エクステリアセンスで負けてはイケません。

明るい希望はゆっくりと時間を掛けて
少しずつ自分流のセンスを高めて行けば
良いだけの事で御座います!
マイカーとは弄ってこその醍醐味と存在価値なんだと思います!

2016年の04月07日は田村さんとの打ち合わせ通り
PC みなとみらいさんへ入庫でした。
AT 変速タイミングのエラー修理で御座います。



Toshifumi  Kako  







































































































































































































































































































































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