Okane's Silver 955R
Cayenne Turbo 955
Mounting of the desire
of the brake system
is coming soon!
Genuine turbo red carry
6POD Brembo
Porsche calipers
This evolved into
8POD Brembo
because you at this time.
The 1P rotor size
of F 360 mm of standard size
400mmRDD Co. slit formula
2P is scheduled to be
changed to the rotor size.
And in front Brembo
It is fitted with a 8POD
to reign as the maximum caliper.
This system is, and many
people know, but it seems,
Caliper of the front 8 pod,
To Brembo maximum size
jewels the corresponding system.
The enhanced brake system,
It is currently the available
rush in very difficult times.
On the rear in the F360 caliper
It combines the 2P rotor
of 370mm size.
The reception is in the slit-type
400mm made of RDD, Inc.
Rear also that same RDD manufactured
by slit-type 370mm
Combinations of the jewels you!
When I think of the gap problem
of FORGED 22 inch
Where you want honesty so much a feeling
of size and exquisite Naru atmosphere!
Toshifumi Kako
岡根さんのシルバー955R カイエンターボ955
念願のブレーキシステムの装着がもうすぐです!
純正のターボ赤キャリ6PODブレンボ社製
ポルシェキャリパーは
この際ですから8POD ブレンボへと進化です。
標準サイズのF 360 mmの1Pローターサイズを
400mmRDD社製スリット式
2Pローターサイズへと変更予定です。
そしてフロントにはブレンボ
最大キャリパーとして君臨する8PODを装着です。
このシステムは、ご存知の方も多いとは思われますが、
フロント8ポッドのキャリパーは、
ブレンボ社最大の大きさへ対応のシステムで御座います。
強化ブレーキシステムとしては、
現在入手が非常に困難な時代に突入なのです。
リアにはF360キャリパーで
370mmサイズの2Pローターを組み合わせます。
フロントはRDD社製のスリット式 400mmで
リアも同じくRDD社製のスリット式370mmという
組み合わせなので御座います!
FORGED 22インチの隙間問題を考えた時に
正直これくらいのサイズ感と絶妙なる雰囲気が欲しいところ!
Toshifumi Kako
0 件のコメント:
コメントを投稿