Porsche Cayenne 955 specially designed AFF design 22

Porsche Cayenne 955 specially designed AFF design 22

2016年5月1日日曜日

清田さんのA-1 ソリッドブラック カイエンターボ955 今後のブレーキシステムを間接的に考える!







Genuine 6POD Brembo

Since genuine Porsche caliper is at this time
It is active in the rear
The 1P rotor size of F 360 mm of standard size
Changed to 380mm original 
and to 2P rotor size!And in front of 500HP
The 6POD Brembo genuine Porsche calipers
In the original large-diameter 430mm rotor and SET
955 try to installation to the Cayenne Turbo
Would it how to 

This system, Brembo front and rear 6 pod
I application of Porsche genuine caliper!
Front rear jewels a combination of 380mm by 430mm!

When you think of 22-inch gap problem
So much of the feeling of size and where you want atmosphere!

Toshifumi Kako










清田さんのA-1 ソリッドブラックカイエンターボ955 
今後のブレーキシステムを間接的に考える!




純正の6PODブレンボ社製
純正ポルシェキャリパーはこの際ですから
リアで活躍して頂いて
標準サイズのF  360 mmの1Pローターサイズを
380mmオリジナルへと2Pローターサイズへと変更!
そしてフロントには500HPの
6PODブレンボ社製純正ポルシェキャリパーを
オリジナルの大口径430mmのローターとSETで
955カイエンターボへとインストレーションさせてみる
なんてのは如何でしょうか?

このシステムは、前後6ポッドのブレンボ社製
ポルシェ純正キャリパーの応用なのです!
フロントは430mmでリアは380mmという組み合わせで御座います!

22インチの隙間問題を考えた時に
これくらいのサイズ感と雰囲気が欲しいところ!




Toshifumi Kako  


















































































































































































































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