The structure of the regulator wire
of 955 troubled in reverse too strong!
Porsche Cayenne 955 series
of intense work of the evil of the door inner part!
Hardly special structure the return is fixed
door inner rivets in the original After decomposition.
If allowed to stand a dedicated bolt and nut,
Assembled even a structure that can not be.
And go ballistic one wire is aging,
Ridiculously it must be allowed to replace
the part in a cumbersome procedure!
Such as to the replacement of the door inner frame ASSY
this blow miscellaneous horror furnished inclusive!
But it has been several times this work,
Maybe in the Tokyo and Kanagawa Prefecture
and the most reasonable repair fees
You might component replacement cost of!
And receive a once quote on trial in the Porsche dealer's,
The reasonable area is I think the can firmly understand!
Toshifumi Kako
955カイエン
ドアのレギュレーターワイヤーの交換作業!
結構大変な構造です!
955のレギュレーターワイヤーの構造が頑丈過ぎて逆に困ります!
ポルシェカイエン955シリーズのドアインナー部の強烈な作業性の悪さ!
リベットで固定されたドアインナーは分解したら元には戻し難い特殊構造。
専用ボルトとナットをスタンバイさせなければ、
組み上げすらも出来ない構造です。
ワイヤー1本が老朽化してキレると、
とんでもなく面倒な手順で部品を交換させなくてはなりません!
ドアインナーフレームASSYの交換をさせる如きこの吹き雑怪奇な造り込み!
何度かこの作業をさせて頂いておりますが、
多分東京〜神奈川県内では一番リーズナブルな修理工賃と
部品交換コストなのかも知れません!
ポルシェディーラーさんで一度試しにお見積もりを貰うと、
そのリーズナブルな領域がしっかりと御理解出来るのではないかと思います!
Toshifumi Kako
0 件のコメント:
コメントを投稿